İstanbul'da 12 Ocak okullar tatil mi?

İstanbul'da öğrenciler kar tatilinin 3. günündeler. Peki 12 Ocak okullar tatil mi; İstanbul Valisi Vasip Şahin Twitter'dan açıklama yaptı mı? İşte İstanbul'da okulların tatil edilmesiyle ilgili son durum...

11 Ocak 2017 - 11:08

İstanbul’da kar tatili 3. gününe girdi. Peki kar tatili 4. güne uzar mı? İstanbul’da 12 Ocak Perşembe okullar tatil olur mu? Bilindiği gibi dün İstanbul’da falza kar yağışı olmasa da ara cadde ve sokaklarda biriken kar kütleleri ve buzlanma nedeniyle okullar yine tedbir amaçlı tatil edilmişti.

Tabii öğrenciler İstanbul Valisi Vasip Şahin 12 Ocak Perşembe için bir kar tatili açıklaması umuyorlar. Peki İstanbul’da hava ve kar durumu nedir?

12 OKULLAR TATİL Mİ” SORUSU GOOGLE’DA TREND OLDU!

3 gündür kar tatili yapan öğrenciler yarın yani 12 Ocak için de okullar tatil mi diye merak ediyorlar ve validen bu soruya evet yanıtı gelmesini umuyorlar. Ancak hava şartlarına bakıldığında okulların 4. gün de tatil edilmesi zor gözüküyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğünün verilerine göre bu bugün İstanbul’da en düşük 0 en yüksek 5 derece sıcaklık bekleniyor. Akşam altıdan sonra da sulu kar bekleniyor. Gündüz ara cadde ve sokaklarda ulaşımı olumsuz etkileyen kar kütleleri erirse valilik 1 gün daha kar tatili ilan etmeyebilir.

HENÜZ AÇIKLAMA YOK

Ne İstanbul Valisi Vasip Şahin’in resmi Twitter hesabında ne de İstanbul Valiliğinin Twitter hesabında 12 Ocak Perşembe günü için kar tatili ile ilgili bir duyuru yer almıyor.
İLGİLİ HABER

 

YORUMLAR

  • 43 Yorum
  • Jjjjjjjjjj
    11 ay önce
    Jjjj
  • şüheda ve ayşenur
    11 ay önce
    lütfen yarın okular tatil edilsin istanbulda
  • enes
    11 ay önce
    Okulun tatil olması için dua etmeyi kar yağdı için dua edin GEVŞEKLER
  • Tunç
    11 ay önce
    Lütfen 12 ocak okul tatil olsun zaten derslerde bitiyo. Saat 7 kalkıp okula gitmek çok zor zaten kar erise bile hava soğuk bide yerlerde hala kar var buzlanmalar erimemiş .Ben servisle gidiyorum zaten servis yokuşlari çıkamıyo biz eziyet çekip çıkıyoruz o yokuşu lutfen 12 ocak tatil olsun
  • Dilan
    11 ay önce
    Okul tatil olsa keşke
  • ayçın
    11 ay önce
    tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllütftennn
  • furkan senel
    11 ay önce
    sayın vali ara sokaklarda buzlanma cok var tüm otomobiller kayıyo 12 ocak perşembe günü ne olur okullar tatil olsun lütfen servisimiz gelemiyor kazalar yasana bilir
  • sümeyye sakallı
    11 ay önce
    istanbul .da yarın okular tatil olsun .
  • samet
    11 ay önce
    işşAllah okuullar tatil olur inşAllah
  • ya vasip ya vasip sen cennetlik olursun abii
    11 ay önce
    abi nolur yarın tatil olsun çatılar buz yerler sulu buz valla buz kafaya gelir oluruz vallaaa
  • harun
    11 ay önce
    tatil olsun okula gidemem hem yatarız
  • hbdjx
    11 ay önce
    sen gerçek değilsin ve bunu herkes biliyo
  • çemir
    11 ay önce
    yarın okular tatil olması nütfen
  • 11.01.2017
    11 ay önce
    Evet okul tatil olsun çünkü yerler buzlu nolur tatill
  • merve
    11 ay önce
    VALİ AMCA NOLUR YARIN TATİL OLSUN BİZİM SOKAKLAR BUZ KAYIP DÜSERSEK NE OLACAK*
  • YUSUF MUTLU
    11 ay önce
    TATİL OLSUN YAAA
  • gazel
    11 ay önce
    2 günden beri kursa gidiyorum ve her taraf buz dolu ben kursa gidemiyorum servisle eve geliyorum kendim gidiyorum okula ayrıca servisler nasıl yokuşları inip çıkacak o yüzden nolur okullar tatil olsun
  • sejat
    11 ay önce
    lüütfen yarın okullar tatil olsun
  • mehmet
    11 ay önce
    Olmasın canım okulu özledik
  • nergıs
    11 ay önce
    tatıl olsun yollar buz yurunmuyo bıle dustummmm
  • Gıcık Öğrenci
    11 ay önce
    Lütfen tatil OLMASIN hava çok güzel
  • 10
    11 ay önce
    evet ya
  • ayşe
    11 ay önce
    bence yarın okullar tatil değil çünkü hava şartları o kadar da olumsuz değil bence ama okulların tatil olmasını ben de çok isterim
  • yu?u:
    11 ay önce
    yarın okullar lütfen tatil olsun daha çok sınavımız var ortalamam 84 85 yapmam için çalısmam gerek lütfen tatil olsun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • boşverin
    11 ay önce
    Buzlanma nedeniyle serviseler kaza yapabilir nasıl gidelim tatil yapın be, sınav da yok okulların 15 tatile girmesine 1 hafta kaldı ne işlicez ögretmenin bazıları da hastadır ögretmende yok ooooo
  • zehra
    11 ay önce
    yağrın okular tatil olsun çünki yolar buzladığı için sevris yokusu çıkmamıyo .. ve zaten okula gidemeyizz
  • Ferhat
    11 ay önce
    Vali hatrick yaptı dörtüde atsın
  • onur akbulut
    11 ay önce
    lutfen yarın okullar tatıl olsun zatn okul olsa bıle gıdemeyız yollar buz
  • Lütfennnnn
    11 ay önce
    Ne olur lütfen tatil olsun 12ocak tatil olsun lütfennnnnnnnnnnnn
  • azra
    11 ay önce
    LÜTFEN NE OLU TATİLLLLLLLLLLLLL OLSUN :)
  • burcu guneş
    11 ay önce
    vali amca nolur okulları tatil et
  • yusuf
    11 ay önce
    nolur yarın 12 ocak perşembe günü okullar atil olsun
  • Gizem
    11 ay önce
    Yollarda kar çok fazla yürümek de zor servisler arabalar nasıl gidecek? Tatil olsun lütfen.
  • fatih
    11 ay önce
    okullar tatil olsun
  • aslı
    11 ay önce
    napak gitme
  • reyhan
    11 ay önce
    senin gitar kursunabaşlarım şimdi boşver sonra gidersin dikkat etde sakın kaymayasın bnce okullar tatil olsun nolurrrrrrrrr yalvaruyorummm
  • Öznur
    11 ay önce
    İnşAllah tatil olur yaa. hala yerlerde buz var çünkü ve bu havada servisler nasıl gidicek
  • #VASİP ŞAHİN
    11 ay önce
    İSTANBUL UN KAR ALTUNDA OLMASI NEDENİYLE GECE GEÇ SAATLERDE FIRTINANIN DA OLACAGINI ELE ALARAK YARIN OKULLAR TATİLDİR .... 12 . 1 . 2017 GÜNÜ
  • MEHMET
    11 ay önce
    yarabbim inşAllah yarın okullar tatil olur
  • Selen
    11 ay önce
    Yarın okullar tatil olmasa bile gidemeyiz zaten servis yokuştan buzlanma nedeniyle çıkamaz. Servisle gidenleri geçtim yaya gidenler ne yapacaklar? Kargo şirketleri bile 3 gündür dağıtım yapmıyor. Öğrenciler nasıl okula gitsinler?
  • LÜTFEN
    11 ay önce
    YARIN OKULLAR ATİL OLSUN LÜTEFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
  • aynur
    11 ay önce
    bence yarın tatil olmasın gitar kursum var gitmek istiyorum
  • nazlı
    11 ay önce
    lütfen yarın istanbul'da okullar tatil olsun ara sokaklarda buzlanma nedeniyle servisler hareket edemiyor zaten okula gidemeyiz nolur tatil olsun.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Yavuz Yılmaz'ın eski nişanlısı fotoğraflarını paylaştı
Yavuz Yılmaz'ın eski nişanlısı fotoğraflarını paylaştı
Mesut Yılmaz'ın intihar eden oğlu için hastaneden açıklama
Mesut Yılmaz'ın intihar eden oğlu için hastaneden açıklama